دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان، عدم رغبت کودکان و نوجوانان به خرید برخی لوازمالتحریر را نداشتن انیمیشن و فیلم برای تصاویر روی لوازمالتحریر عنوان کرد و گفت: ما امروز دارا و سارا را تولید کردیم اما انیمیشن و فیلم برای آن تولید نکردیم پس چطور میخواهیم بچهها دارا و سارا را بشناسند.
به گزارش شکورنیوز، مرداد ماه که از نیمه میگذرد و کمکم شهریور ماه از راه رسد، فصل خرید لوازمالتحریر است؛ در چنین زمانی شاهد برپایی نمایشگاههای مختلف در سطح شهر هستیم اما در سال حمایت از کالای ایرانی باید چه اقدامی انجام داد تا تولیدات ایرانی بیشتر مورد استقبال دانشآموزان و خانوادهها قرار گیرد.
حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: در بحث لوازمالتحریر چند عامل مهم است که اولین عامل تنوع محصول است که به ذائقه مخاطب باز میگردد.
وی ادامه داد: باید ذائقه مخاطبان را شناخت و تنوع محصول داشت؛ همه دانشآموزان از یک کاراکتر خوششان نمیآید و از سوی دیگر هر چقدر تنوع محصول بیشتر باشد، قدرت انتخاب دانشآموز بالاتر میرود.
علامتی به کیفیت محصولات به عنوان عامل دیگر اشاره کرد و افزود: باید کیفیت محصولات را بالا ببریم و محصولات مناسبی به مخاطب عرضه کنیم.
وی عامل دیگر را قیمت محصول عنوان کرد و گفت: در کنار افزایش کیفیت باید مراقبت کرد که قیمت محصولی آنقدر بالا نرود که مخاطب از خرید آن منصرف شود.
دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان، عامل عدم رغبت دانشآموزان به خرید را نداشتن انیمیشن، فیلم و تئاتر برای تصاویر روی لوازمالتحریر عنوان کرد و ادامه داد: ما امروز دارا و سارا را تولید کردیم اما انیمیشن و فیلم برای آن تولید نکردیم پس چطور میخواهیم بچهها دارا و سارا را بشناسند.
وی افزود: هر تصویری که روی لوازمالتحریر قرار میگیرد باید در کنار ابزارهای شناخت نیز باشد که دانشآموزان نسبت به آن رغبت داشته باشند.
فارس
سامانه پیامک : ۳۰۰۰۸۸۳۰۳۰۳۰۰۰پست الکترونیک: info@zakernews.ir